خانه / نمونه کارها / طراحی سایت صنایع دستی
صنایع دستی هر کشور، نشان دهنده ی فرهنگ و هویت مردمان آن سرزمین است.
این هنر در ایران به دلیل وجود ملیت ها و قومیتهای مختلف، دارای تنوع گسترده ای می باشد.
از دیرباز مردم ایران برای زنده نگه داشتن یادگار نیاکان خود در تلاش برای حفظ این مهم بوده اند.
به همین دلیل است که صنایع دستی بخش قابل توجهی از بازارهای سنتی در شهرهای مختلف کشور را شکل میدهد.
با گذر زمان و تغییر در نحوه خرید مردم ، کم کم فروشندگان این هنرهای ارزشمند نیز ترغیب به طراحی سایت صنایع دستی شدند تا علاوه بر این که بتوانند نیاز بازارهای ایران را تامین کنند، بتوانند این هنر زیبا را به هنر دوستان سایر کشور ها نیز معرفی کنند ...
طراحی سایت صنایع دستی علاوه بر این که به فروشندگان صنایع دستی در ارتقا شغل خود کمک می کند می تواند راه کسب درامدی برای تمام دوستداران این هنر ارزشمند باشد.
اگر شما هم می خواهید به گسترش صنایع دستی ایرانی کمک کنید یا به دنبال هنرهای خانگی پر درآمد هستید می توانید با توجه به علایق خود یک رشته را انتخاب نمایید و بعد از کسب تجربه نسبت به فروش صنایع دستی خود اقدام نمایید.
جهت فروش صنایع دستی در خانه بعد از تولید محصولات می توانید نسبت به طراحی سایت صنایع دستی اقدام نمایید و بدین وسیله محصولات خود را به دیگران معرفی کنید.
قسمت اصلی بسیاری از صنایع دستی ایران مانند انواع رودوزیها، فرش ها و.. از گذشته تا به حال به دست زنان توانای ایران زمین خلق شده است.
اما معمولا کم تر نامی از این هنرمندان برده می شود زیرا معمولا بانوان یا در کارگاههایی کار می کنند که صنایع دستی با نام صاحبان کارگاه شناخته میشود یا هنر خود را در اختیار واسطه ها برای فروش می گذارند.
در هر دو روش علاوه بر اینکه نامی از تولید کننده ی اصلی محصول برده نمی شود مبلغ دریافتی بابت محصولات نیز کم تر خواهد بود.
از این رو با گذر زمان بانوان بسیاری به کارآفرینی روی آورده اند.
اما باید به این نکته اشاره کرد که کارآفرین ها معمولا بدون شناخت بازار و توجه به نیاز مخاطبان خود موفق نخواهد شد. برای اینکه شما نیز در رقابت با رقیبان خود بتوانید موفق عمل کنید در ادامه این مقاله چند نکته برای شناخت مخاطبان گفته شده است پس همراه من باشید:
احتمالا این سوال نیز در ذهن شما پیش آمده است که چه چیزی باعث میشود مردم از یک فروشگاه بیشتر استقبال می کنند؟
پاسخ بسیار ساده است: توجه فروشگاه به نیاز مشتری!
همان طور که می دانید در واقع این نیاز ها هستند که بازدیدکنندگان را وادار به خرید محصولات شما میکند و می توانند نقطه قوت شما نسبت به رقبا باشد.
برای درک بهتر مخاطبان می توانید از همین الان شروع کنید و سعی کنید پاسخی مناسب برای سوالات زیر پیدا کنید:
1 | قابلیت سفارش آنلاین محصولات به همراه پرداخت اینترنتی ( یا سفارش محصول در واتساپ) |
---|---|
2 | معرفی محصولات به همرات جزییات آنها |
2 | راهنمای ابعاد محصول و تغییر قیمت بر اساس ویژگی شاخص |
3 | امکان دسته بندی محصولات |
4 | امکان مقایسه محصولات |
5 | امکان جستجوی پیشرفته محصولات توسط کاربران |
6 | قابلیت ثبت نظر و امتیاز دهی هر محصول توسط مشتریان شما |
7 | امکان ثبت نام و ورود مشتریان |
8 | پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و کاربران |
9 | امکان گرفتن پشتیبانی از اطلاعات سایت(backup) به همراه آموزش بازنشانی پشتیبانی |
10 | ثبت نام در خبرنامه و ارسال خبرنامه برای اطلاع مشتریان از تخفیفات و حراجی ها |
11 | وبلاگ جهت معرفی صنایع دستی ایران و ... |
12 | پشتیبانی آنلاین |
13 | ثبت آدرس سایت در نقشه گوگل برای دسترسی راحت تر مشتریان در فروش حضوری |
14 | نمایش صحیح سایت در موبایل و تبلت |
بله ، غیر فعال بودن فروش تا زمان نیاز شما به فروش اینترنتی امکان پذیر است.
بله، امکان چند زبانه کردن سایت صنایع دستی وجود دارد.
امکان پذیر است.ولی باید به چند نکته توجه کرد:
بله، قطعا پس از اتمام فرایند طراحی سایت، جلسات آموزشی برای آشنایی شما با نحوه کار سایت صنایع دستی خواهیم داشت.
مشاوره ها همیشه رایگانه
حتی اگر قصد همکاری با من رو ندارید :)